2012年1月20日 星期五

暖身 WARM UP

I am Patia, going to translate some foreign stories which are not known so well by Taiwanese into Mandarin and introduce something about Taiwan in English, especially our beautiful aboriginal cultures, here :))
Oh, and I will also  write something about the postcards I received from all over the world here.
Nice to meet you!

我是喜囍,未來會在這個部落格翻譯一些對台灣人而言比較陌生的外國故事,並用英文介紹一些台灣的人事物,特別是我們美麗的原住民文化 :))
噢,還有,我也會在這邊分享一些關於我收到來自全球各地的明信片的事。
很高興認識你!

As I am just a beginner, I may make some mistakes often. It's so nice if you can help me correct them! I can't thank you enough!

因為我還只是個翻譯新手,所以可能會時常犯些錯誤。如果你能幫助我訂正這些錯誤,那真的很棒!感激不盡!

Hope you will like THROUGH MY RED GLASSES. Wish you all the best!

希望你會喜歡「透過我的紅眼鏡」。祝萬事如意!

沒有留言:

張貼留言